United States
Cotta Way Park

SF ~> YOSEMITE

July 13, 2023 in the United States ⋅ 🌙 24 °C

LEAVING THE CITY

Vandaag rijden we van SF naar Yosemite.
      We doen chill aan en stappen om 10:30 de auto in.
      Maup wil onderweg graag nog even bij een Funko winkel kijken en ik wil graag naar De Walmart 😎 dus maken we twee stops.
      We beginnen met file want SF uit komen doe je niet zomaar, traffic is heavy!

Met zo’n 45 min zijn we bij de Funkoshop.
      Een waar walhalla voor Maup en uiteraard maken we een praatje over onze buddy Rahul, de SDCC en Fundays.
      Stuk voor stuk allemaal vriendelijk, we zijn nog geen “norse” Amerikaan tegen gekomen…

Overigens…. De temperatuur ging van 14°gr naar 34°gr binnen 45 min tijd. 😎 Mooi, klaar met de fogggggg!

Door naar de volgende stop; Walmart!
      Wat je daar ziet is oneindig en is een beetje te vergelijken met de CarreFours van België, groot, groter….GROOTST!
      We slaan goed in want bij onze volgende stops zal niet veel in de buurt zitten!

Door naar Yosemite, dik twee uur rijden nog maar we genieten van het uitzicht, het rijden op Cruz controle en de muziek! Langleven CarPlay en Spotify!
      We duiken steeds verder de bergen in en onze oren voelen de druk bij iedere bocht verder omhoog! Kick, hier kwamen we voor!

Na vele kronkel weggetjes komen we uit bij
      Yosemite Bug Resort.
      Een soort Roompot-achtig maar dan veel gaver 🤩

We hebben een deluxe tent en moeten 40 tredes op 🥵🥵 En Maup maar sjouwen met die dikke koffers!
      Wat is dit gaaf zeg. In the middle of nowhere….

Vanavond aten we hier in t café en hebben daarna lekker bij de “tent” gechilled.

Nu slapen…. Morgen de bus van 07:45 naar Yosemite Valley!

Truste 😴

Cotta Way Park