Amerika Serikat

Pelancong di tempat ini
    • Hari 257

Florida Gators! 🐊

13 April, Amerika Serikat ⋅ ☀️ 24 °C

Vandaag staat in het teken van sport! In de ochtend kijken we de korfbal finale tussen DVO en PKC tijdens een ontbijtje op bed. Het is een erg spannende wedstrijd en het lukt de onbekende spelers van DVO bijna om PKC te verslaan! Erg leuk om dit live te kunnen kijken, en de gedachten dwalen weer even af naar thuis. Zeker ook omdat Marit net de sleutel heeft en we van afstand mee genieten hoe mooi hun huis is en dat er druk geklust en verhuisd wordt. Het is net als gisteren strak blauw alleen dan nu met wat minder wind. Via Kevin van ons eerste Boondockers adres hebben we kaartjes gekocht van een honkbal wedstrijd, het team heet the Gators van de universiteit Florida. Als we de stad Gainesville inrijden komen we hordes mensen tegen in shirts van de 'Gators'. Dit kan toch niet allemaal voor de wedstrijd zijn? Nou, dat was het ook niet. Blijkbaar heten alle clubs van de Universiteit Florida de Gators, ongeacht welke sport het is en er bleek net een American Football wedstrijd afgelopen te zijn. Om toch een beetje voorbereid te zijn op de drukte en omdat we slecht met de camper kunnen parkeren in de binnenstad besluiten we om alvast een parkeerterrein op te zoeken en een stuk te gaan lopen. Al snel komen we bij het grote stadion, dit is zeker iets heel anders dan bijvoorbeeld FC Dordt en het ziet er tiptop uit. Al snel vinden we onze plaatsen op 'The Berm' en we zijn precies op tijd voor het oplopen en natuurlijk het volkslied dat live gezongen wordt. Het sfeertje is erg leuk en de eerste bal die geraakt wordt is gelijk een homerun! Helaas is deze wel van de tegenstander maar wij zijn in elk geval onder de indruk. Gelukkig slaan de Gators ook nog 2 homeruns en wordt het nog spannend aan het einde. Helaas verliezen ze net met 1 punt verschil. De wedstrijd duurt veel langer dan we dachten dus we rijden meteen terug naar het huis van Kevin. Gelukkig zijn we er al een keer geweest anders hadden we het lastig kunnen vinden omdat het al donker begint te worden. De eigenaren zijn zelf niet thuis maar omdat we er al een keer geweest zijn was het geen probleem dat we kwamen en we mogen de hookup weer gebruiken.Baca selengkapnya

Anda mungkin juga mengenal tempat ini dengan nama berikut:

Cross City, كروس سيتي, کراس سیتی، فلوریدا, CTY, क्रस सिटी, Кросс-Сити, Крос Сити, 跨城

Bergabung dengan kami:

FindPenguins untuk iOSFindPenguins untuk Android