United States
Hickman Prairie

Back in Amerika!

April 2 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Na een lange reisdag hebben we meestal wat opstart problemen, zo ook nu. We missen helaas het ontbijt en lopen dus met een lege maag richting het verhuurbedrijf. Het is al erg warm hier, zo'n 27 graden. Het bedrijf is erg groot, er staan wel 50 campers buiten (wat zijn ze groot!) en het duurt even voor we aan de beurt zijn want het personeel is behoorlijk onderbezet. De jongen die ons helpt doet z'n best maar is maar alleen. We dachten dat alles al was betaald maar de borg en extra km moesten nog worden verrekend en het bedrag is hoger dan onze limiet op de creditcard. Even bellen met Nederland en gelukkig is het met de creditcard van pa snel opgelost. Het ophalen gaat soepel en we krijgen de camper erg makkelijk mee. We pakken vast de backpacks uit en testen alles uitvoerig. De camper is enorm en ziet er tiptop uit, echt een topding, en we hebben zelfs een 'slide-out'! 2 uur later vergaan we van de honger omdat we gisteren ook bijna niets gegeten hebben en we rijden in ons nieuwe huisje naar een Aldi in de buurt. Bagels met kruidenkaas is onze favoriete lunch in Amerika en het smaakt heerlijk! Dan gaan we op weg naar ons eerste slaap adres, geboekt via Boondockers. Zodra we de snelweg afrijden wordt het alsmaar groener en ruimer met alleen maar grote ranches. Zo ook die van ons, het huis is niet te zien vanaf de poort en we rijden de oprijlaan op. Als we een huis met een boondockers bord tegenkomen weten we dat we goed zitten en we stappen uit. Niemand te zien dus we bellen maar aan en even later komt een wat oudere man aanlopen en verteld dat hij een dutje lag te doen. Hij wijst ons de weg en geeft aan waar we kunnen staan. We kletsen wat en hij biedt aan om later als zijn vrouw er ook is verder te praten. Ik leen wat schroevendraaiers om wat kleinigheidjes in de camper te verhelpen en we richten de camper wat verder in. Even later worden we binnen uitgenodigd door Kevin en Sheryl en praten we honderduit over van alles en nogwat. Het is erg gezellig omdat zowel wij als zij alles willen weten over elkaar. Later komt er nog een camper aanrijden en ook hier maken we een praatje mee en we worden direct uitgenodigd op hun Alpaca boerderij. Erg leuke eerste ervaring zo! 😃Read more

Hickman Prairie