United States
Mesa del Gavilan

Endnu en dag ved stranden

July 3, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 31 °C

For at jeg ikke glemmer det😉 Klorvand, altså deres drikkevand er SÅ meget klor vand. Men til gengæld er det gratis når vi er ude og spise🧊 Men vi har heletiden købevand i vores køleskab og køleboks💧
      I dag skulle vi op og se sol opgang. Men vi var for trætte(total sløvsind) I morgen gør vi det!
      Vi var nede og morgenbade ved 8.30 tiden - allerede meget varmt. Og der var rødt og lilla flag, som betyder at man skal passe på bølger og måske giftige dyr. Jeg var hurtig i og op igen. Dennis sprang over😉
      Vi kørte en “lille” tur til en anden strand på den anden side af bugten., Mobilerne sagde velkommen til Mexico og der var også en grænse vagt der tog vores oplysninger👀 De har helt styr på os. (Det tog en time at kører derover)
      Vi bade og gik vi en tur. Der var ikke så mange mennesker. Men dem der var, var kørt i deres pickup truck ud på stranden og de fiskede i vandkanten.
      Vi kørte forbi noget SpaceX - Dennis syntes det var sjovt😉
      På vej tilbage så i helt vidt mange rejekuttere. Tænk Forrest Gump😉 og se billeder.
      Morgenmad var havregrød, cacaomælk og grapefrugt juice. Frokost var “hjemme” smurte sandwich👍🏻
      Jeg slappede lidt af mens Dennis gik en tur i heden🥵 Han købt billige solbriller😎
      Så måtte vi ned og bade igen. Der er ca. 5 min. Gang til stranden. Vi bader - går ca. 1 km. langs strandkanten. Bader igen, går tilbage og bader igen. Så er der ca. gået 2 timer😃🏊🏽‍♂️🏊🏼💧💧 Vi tog så også lige en dukkert i poolen på hotellet🏊🏼🏊🏼💧💧💧 Så var vi også helt i opløsning😅
      Pause på hotellet - planlægning af næste træk. Ud og spise på en skøn restaurant - hvor de spillede det helt rigtige musik🤠

Mesa del Gavilan