United States
Monache (historical)

Death valley & Vegas 🎰

February 19 in the United States ⋅ ☁️ 18 °C

We rijden vandaag al om 5 uur weg van het hotel. We hebben Erik overgehaald om via Dead valley te rijden. Omdat we ook optijd in Las Vegas willen zijn wordt het dus vroeg op. Het is een heel eind en het duurt ook even voor we er zijn. We bezoeken de hotspots, rainbow canyon, sand Dunes, het prachtige zabriskie Point en badwater. Badwater is helaas nog te nat dus de bekende zout badjes zijn nog niet gevormd. Maar wat was het bijzonder om hier door heen te rijden. We zijn blij dat we het gedaan hebben. Daarna rijden we snel door naar Las Vegas en zijn er precies rond 3 uur, de tijd dat we inmogen checken. Het is even zoeken maar uiteindelijk wandelen we met z'n 4e naar onze kamer (of paleisje). Na even bij komen besluiten we voor dezelfde avond een dinershow te boeken in het hotel van Excalibur. We wandelen die kant op en zien voor het eerst de strip met alles er op en er aan. Wat is het hier waanzinnig. We drinken een biertje aan de bar maar Lynn moet achter ons gaan staan omdat ze geen 21 is. We drinken dus maar snel door en lopen verder. We kijken onze ogen uit. Het leuke van Las Vegas is dat je gewoon elk hotel in en uit mag wandelen ookal slaap je er niet. Het ene hotel is nog gekker als de andere. Bij Excalibur spelen we nog even in de arcade. We spelen een potje paardenrace en Kirsten en Lynn guitar hero. Daarna mogen we naar de dinershow. We mogen met onze handen eten en er worden hele kippen voor ons neergezet. Dat is wel even slikken voor Kirsten en mij maar gelukkig scheuren Erik en Lynn wat stukken voor ons af. De show gaat over ridders, koningen en jonkvrouwen en draken. En het is de bedoeling dat je als publiek meezingt en je koning toe schreeuwd. Geweldig om te doen. Savonds komen we na een hele lange dag uitgeput aan in het Bellagio en stappen moe maar voldaan in het lekkerste bed van de vakantie.Read more

Monache (historical)