United States
Parker Junction

Grand Canyon via “ROUTE 66” - AZ

July 15, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Vandaag opgestaan, uitgecheckt, koffie gehaald en gaan rijden. Rit van 3,5 uur voor de boeg. Maar eerst de tussenbanken van de auto in de vloer van de auto geklapt zodat de kids op de achterbank languit hun benen helemaal kunnen strekken. Een mega voordeel van deze Chevrolet Pacifica 2022 minivan, en heel fijn voor de kids achter met zulke lange ritdagen van soms meer dan 5 uur rijden.
      Langs de “40” ontbeten bij Wendy’s… hmm daar hadden we meer van verwacht. Naar de Grand Canyon toe hebben we een stuk originele “ROUTE 66” gereden.
      Rond 14:00 uur aangekomen bij de Grand Canyon, we zagen de donkere wolk al in onze richting komen en ja hoor net na de eerste foto’s barst het uit. We zijn gaan schuilen in de auto. Na de bui een 2e uitkijkpunt bezocht. De temperatuur ging van 31 naar 20 graden en daarna weer terug.
      Nog een ritje van 1,5 uur naar Flagstaff, Ingecheckt en heerlijk gegeten bij een steakhouse. Fijne afsluiting van deze mooie dag! ❤️

Parker Junction