United States
Starlite Park

SF - Monterey - Santa Barbara

June 29, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 26 °C

Liebi Fründinne und Fründe!

Ier gloubits ned: womer San Fran am Donnschtig verla hei, isch doch tatsächlech no d Sunne vürecho. 🌞 Nach mehrere Irrfahrte im U-Bahnnetz vo San Francisco hei miers de ohni Zwüschefau uf Fremont gschafft, wo mer mitemene Taxi schliesslech zude Campingvermietig cho si. Det isch üs e dütsche Herr, mir wüsse leider nid mau de name (mir toufe ihn de Engel Gabriel), erschiene, wo üs sini ganzi ! Campingusrüschtig GRATIS ! verschänkt het. Und de gueti Herr isch e Proficamper gse. Mir hei vode Chühltrueh über e Matrazeunderlag, Öl, Essig, Gwürz, Honig, blabla bis zum Swiffer aues übercho. 😍 Grüsse gehen raus nach Stuttgart! 🇩🇪
      Ersti Stopp: Walmart, e riese Ichoufslade. Nach baud 2 Stund hemmer üs dür aui Regau kämpft und üse Husrat vervouständiget. Zu üsem erste Stop z Moss Landing hets chli länger duuret, wägemene Unfau. D’Nädi het aber hindeinne agfange de griechischi Salat schnippsle, während d Chanti im Stau d Stöuig ghaute het. Sone Chuchi uf Räder het haut ou sini Vorteile🤩. De Camping z Moss Landing isch guet gse, gseh hemmer ne aber wägem Näbu und de Nacht nid würklech.. Wie profis hemmer aber Strom und Wasser agschlosse. Hüt simmer früeh witer und si uf üsi 4h-Fahrt richtig Santa Barbara. Zmittagshalt hemmer imene coole dänische Dörfli gmacht „Solvang“. Am Namitag simmer bi eher früschem Wind a Beach vo Santa Barbara und si später ou no s Städtli ga erkunde, wo üs mega gfaue het! 😍

Starlite Park