Vietnam
Phường Thọ Quang

Bãi

November 23, 2023 in Vietnam ⋅ ⛅ 28 °C

Der Plan ischs gsi e Wanderig ufem sogenannte Affebärg zumene Ussichtspunkt z mache. Drum hei ig u der Pierre nachem Zmorge e Roller gmietet u si Richtig Hoger gfahre. Uf haubem Wäg heimir gmerkt dasmir hei vergesse z Tanke. Zum Glück no früeh gnue dases wider zrügg id Stadt het glängt. Schlussamänd simir de ca. am 1 bim Usgangspunkt vor Wanderig gsi u hei relativ schnäu gmerkt dasmir hie irgendwie nid erwünscht si. Mir hei verschideni Wäge probiert u überau si Securitys gsi wonis hei wäggschickt. Irgendwenn heimir usegfunde das der Bärg fürne Supperluxusresort meh oder weniger privatisiert isch worde u "Normalos" nümme erwünscht si hie. Chli frustriert simir zrügg dert häre womir üse Roller parkiert hei gha. Dert hez es par Stüeli gha und e Maa miteme Chüeuschrank wo übertüreti Getränk het verchouft. Mir si häreghocket u hei öppis trunke wo zwöi anderi Touriste usemne chline Wägli usem Urwald si usecho. I hase gfragt öbme da zum Strand abe chunnt u der eint het gmeint normalerwis ja aber wägem ville Räge u de Stürm sige Böim umgstürzt u der Wäg sig nümme passierbar. Mir hei beschlosse dasmirs glich probiere u womir scho fasch ufgeh hei, het der Pierre plötzlich es anders Wägli gfunde u mir hei ohni grösseri Chlätterilage bis a Strand abe chönne. Das isch äuä der schönst Strand gsi woni jeh ha gsee. Abgsee vo üs zwöi hez nume no e iheimische Fischer, es par Chrebse und Echse gha. Der Strand isch vo höche Klippe mit gfluetete Höline umgeh u witer usse hez offebar sehr schöni Riff. Leider heimir nüt zum Schnorchle derbi gha. Der Schwumm heimir glich sehr gnosse u d Sunnestrahle hei o sehr guet ta!
      Mir heinis när bi Zitte wider ufe Wäg zrügg nach Da Nang gmacht dasmir der Roller hei chönne zrügggeh und üses Gepäck im Hotel ga hole. Am 6i isches när ufe komfortabel Zug Richtig Hue gange.

Son Tra

January 31 in Vietnam ⋅ ☀️ 26 °C

Für den heutigen Tag haben wir uns einen Roller gemietet und fahren die ca. 35 km von unserer Unterkunft zur Son Tra Halbinsel von Da Nang. Es befindet sich ein Naturschutzgebiet auf der ca 600 Meter hohen Halbinsel. In dem Gebiet befinden sich eine Hohe Anzahl an Tieren und Pflanzen. Unter anderem die sehr seltenen Kleideraffen, die vom Aussterben bedroht sind. Natürlich versuchen wir unser Glück diese Affen zu Gesicht zu bekommen. Die Fahrt dorthin erscheint endlos… links riesige Hochhäuser rechts der Strand und auf der Straße wieder unzählige Roller, die nach ihren eigenen Verkehrsregeln fahren.
      Angekommen sind wir von der Aussicht und dem Weg um die Halbinsel beeindruckt und bekommen einen Gruppe von neugierigen “redface” Affen und eine Schlange zu Gesicht. Leider ist für unseren Roller die Umrundung der Halbinsel nicht gestattet, sodass wir den Weg zurück und ein Stück in die andere Richtung fahren.
      An der nächsten Straßensperre lassen wir unseren Roller stehen und laufen ein Stück und bekommen tatsächlich zwei scheue Kleideraffen zu Gesicht.

Auf dem Rückweg gibt es ein Mittagessen bei einer vietnamesischen Familie, die ihr Wohnzimmer als Restaurant umfunktioniert hat. Wir halten noch kurz am Strand und probieren dann unsere geschneiderten Klamotten an.

Phường Thọ Quang, Phuong Tho Quang