Satellite
Show on map

Placencia, Belize

January 31, 2015 in Belize ⋅ ⛅ 0 °C

Vanaf Caye Caulker gaan we met de boot en daarna met het openbaar vervoer naar Placencia. De rit was eigenlijk een toer opzich. Fantastische hard lachende mensen, allemaal lekker eten dat tussentijds verkocht wordt en natuurlijk de reggea muziek. Toen moesten we opzoek naar een hostel. In belize nemen ze het niet zo nou met tijd en werk. Dus we hadden een hostel gemailt en geen antwoord gekregen, toen hadden we een ander hostel op het oog, maar daar was niemand van de staf aanwezig, na wat rondlopen vinden we eindelijk een kamer maar... het was boven een chinees reataurant, onze kamer rook naar de keuken en het was naast een voetbalveld. Toen de voetbal afgegelopen was konden we eindelijk lekker slapen. Tot dat we wakker werder gemaakt door een kakkerlak.. Die liep maar liefst over vir zn hoofd. We hebben dus de hele nacht bij elk kriebeltje wakker gelegen. De volgende dag zijn we naar het strand gegaan en daar dus maar heerlijk in de zon gaan slapen. Dat maakte de nacht eigenlijk weer goed.Read more

mathilde eenkhoorn

Whaa, wat mooi