Utila, Honduras

February 8, 2015 in Honduras ⋅ ⛅ 25 °C

We zijn op Utila, een eilandje bij Honduras. Engelse piraten hebben zich hier lang geleden gesetteld, volgens de geruchten werken sommige mensen hier niet, terwijl ze wel een mooi huis hebben etc. omdat ze nog steeds van de piratenschatten kunnen leven. Jullie raden het vast al ook hier is de sfeer super relaxed! Wij hebben hier ook weer een heleboel gedaan, we hebben onze advanced duik brevet gehaald. Waarvoor we een nachtduik en wrakduik moesten doen, supervet! Lieve vrienden en familie, bedankt voor de bijdrage hiervoor! Vir heeft er nog een freedive cursus achteraan gedaan waarmee je met 1 adem en zonder extra gear 20 meter diep onderwater kan duiken. We zijn met een quad het eiland rond gegaan, waarbij we volledig vast zijn komen te staan in de modder omdat we dachten dat we het wel konden halen, ook al had het verhuurbedrijf gezegd dat we die route niet mochten nemen. Ook hebben we een heleboel leuke mensen ontmoet of weer tegen gekomen die we eerder in Guatemala of Belize hebben ontmoet waarmee we de kroeg zijn ingegaan want je kan hier elke avond feesten. Kortom weer een fantastische tijd en klaar voor de volgende bestemming Leon - Nicaragua.Read more