Oost West Thuis Best

March 24, 2015 in the Netherlands ⋅ ⛅ 9 °C

Wij zijn thuis!! Wat is het heerlijk om thuis te zijn! Als je een week thuis bent waardeer je de kleine dingen enorm. Een warme douche, schone lakens, een huiskamer om in te zitten, alle lieve vrienden en familie om je heen, wandelen met Levi en Tigo, feesten in Amsterdam en een schone keuken om in te koken. Niet dat wij veel gekookt hebben, want we worden ook nog eens door iedereen verwend ( het loont dus ook nog om voor een lange tijd weg te zijn ;-). Op het menu staan alle dingen die wij gemist hebben: wijn, suddervlees, aardappelen, siciliaanse pasta, appeltaart, soto ayam, lemper, patat, frikadellen, shoarma, groente, dim sum en drop. Ik denk ook dat jullie wel kunnen raden wat Sab als een van de eerste dingen heeft gedaan toen ze terug was.... een afspraak maken met de kapper. Wat heerlijk om weer in een kapperstoel te zitten, waar ze ook echt kunnen knippen. De kapster lag regelmatig in een deuk door mijn scheef geknipte haar. Wij zijn ons ook langzaam ( tussen alle gezelligheid door ) aan het voorbereiden op India. De overbodige spullen worden uit onze backpacks gehaald er gaan weer nieuwe spullen in. ( misschien ook wel overbodig, maar daar komen wij vanzelf wel achter ). Mentaal proberen wij ons voor te bereiden, maar ik denk niet dat wij ons kunnen voorstellen in wat voor gekke en andere wereld wij terecht komen als wij de verhalen horen. Wij laten het maar op ons afkomen. Dus wij zijn zover als dat lukt klaar voor deel 2 van onze reis.. ( Sab heeft namelijk nu al heimwee ) met de volgende stop.. Delhi, India.Read more