New Delhi, India

April 4, 2015 in India ⋅ 🌙 20 °C

WOW wij zijn in India. Er is geen land waar mensen zo verdeeld over reageren. De een vindt het helemaal fantastisch en de ander verschrikkelijk. In het laatste blog hadden wij aangegeven dat wij ons er niet op konden voorbereiden en dat wij het maar op ons af moesten laten komen. Maar... daar hadden wij geen tijd voor. Gelijk de eerste taxi rit, van de airport naar het hotel, worden wij voor de gek gehouden door onze taxichauffeur. Hij had het hotel gebeld, zodat het hotel aan ons kon vertellen dat het dicht was. Uiteindelijk geloofde wij het niet, dus hebben wij zelf contact opgenomen met het hotel om te horen dat ze gewoon open zijn. Wij schrijven er nu luchtig over.. maar dan moet ik nog wel even de context erbij scheppen... het was 3 uur snachts, wij hadden een lange vlucht gehad en waren moe, grote straathonden vielen onze taxi aan, wij moesten 3 uur snachts 10 min lopen om het hotel te vinden met al onze spullen en het is is zeg maar geen Amsterdam om 3 uur snachts. Dus de enige mensen die nog buiten zijn hebben ook geen huis om naar terug te gaan.Read more