• Day 13

Dojezd zpět

September 17, 2016 in Czech Republic ⋅ ⛅ 15 °C

Ke svému překvapení jsem spal dokonce něco přes 5 hodin, a v kuse. Asi už jsem tak nějak "přijatelně zkroucený", abych si na zadních sedačkách Oktávky opravdu odpočal. Nebo jsem byl jen dostatečně unavený? ;)

Čajík a bábovka ke snídani, zacvičit si na zahřátí - hlavně protáhnout kolena, už mne do vazů začíná brát sedací únava - a můžeme vyrazit do slunného rána. Je 0804.

Cesta přes Polsko se nese v duchu pozorování asfaltu, hlídání poměru rychlost/spotřeba, poslouchání mluveného slova a zastávek na wc/odpočinek/tankování. Připadá mi, že snad polovina polských silnic je rozkopaných a opravovaných nebo rozestavěných. Skutečně se nejede nejlíp. Když nic, tak je aspoň hezký slunečný den s fotogenickými mraky.

Jednu delší (spací) zastávku dělám v Polsku někde za Varšavou, druhou v ČR na dálnici Ostrava-Brno. To už se fotomraky dávno změnily na oblačnost teplé fronty, jejíž déšť mne provází skoro 400 kilometrů.

Domů se dostávám osezený, oslizlý, hladový a s hlavou vyhučenou někdy kolem desáté večerní. Grošáček to nakonec zvládl na jedničku.

Délka výletu: 11 dní
    Útrata: 11676,- CZK
    Ujeto: 4387 km
    Tankování: 4x plná, cena N95 +/- 1€
    Počet zážitků: megamoc

A tak to má bejt.

*Mějte se prima, cestujte s úsměvem, vracejte se domů naplněni*

Vlčoun

Signing out, for tonight...