• Day 10

Pizza op de camping

June 22, 2023 in Norway ⋅ ☁️ 14 °C

We hoopten op deze camping in een cabin te kunnen slapen, wat we niet hadden geboekt, dus op hoop van zegen naar de campingbaas dan maar. Een beetje een viezige man ontving ons uitermate vriendelijk. Er was nog wel een hutje beschikbaar! Wel zonder stromend water, voor sanitair en de keuken kon je in gemeenschappelijke ruimtes terecht. Maar wij vonden het allemaal best. Als wij onze kleren konden wassen en in een echt bed konden slapen was waren wij allang blij.

We installeerden ons, douchten heerlijk, wasten inderdaad een hele berg kleding en hingen de was voor ons huisje aan de waslijn. Fingers crossed dat het zou drogen, want de zon was wel een beetje achter de wolken verdwenen inmiddels. Verder had Matthijs weer 'ns een briljante ingeving, namelijk dat er wellicht een oven in de gemeenschappelijke keuken was en zo ja, dat we daar misschien wel diepvriespizza's uit het 24‐uurswinkeltje aan de overkant van de straat in konden gooien. Hij had gelijk, regelde de boodschappen en die avond aten we pizza met broccoli. Wat een feest!