Satellite
Show on map
  • Day 1

    Eerste verblijf bij Rocacorba Cycling

    April 22 in Spain ⋅ ⛅ 10 °C

    Vanavond verblijf ik in een schitterend hotel aan de voet van de beroemde Rocacorba-klim in de Catalaanse provincie Gerona. Helaas kon ik hier maar één nachtje terecht, anders had ik er graag nog een extra nacht aan vast geplakt. Deze 17e-eeuwse boerderij is namelijk gerestaureerd, gemoderniseerd en omgetoverd tot een schitterend hotel voor fietsers-, mountainbikers en triatleten. Ze verhuren fietsen, organiseren fietstochten en het was dan ook geen enkel probleem om mijn fiets in ontvangst te nemen van vervoerder Care4Luggage. Die vraag vonden ze heel normaal. Ze hebben ook een fietswerkplaats, wat ook handig is voor een laatste check voor vertrek. En óók hebben ze een aantrekkelijk zwembad in de tuin dat je regelmatig ziet langskomen in smaakvolle foto's en filmpjes op hun Instagramprofiel. Dus wie weet, als het morgenochtend lekker weer is, doe ik daar wel meteen even een plonsje...Read more