Sydney!!

May 3, 2016 in Australia ⋅ 🌙 17 °C

We hebben onze laatste nacht in de camper overleefd. Alhoewel het voelt als ons kleine huisje, is er een limiet aan het gebrek aan ruimte en comfort. Na 8 weken in een camper wonen wordt het weer tijd voor wat anders. Geroutineerd maken we de camper schoon en pakken we de tassen in. We maken de buren nog even blij met de spullen die we over hebben en dan kruipen we nog een keer achter het stuur. We leveren de camper zonder problemen in en bestellen een taxi. We hebben in Sydney een appartement gehuurd via Airbnb. Na een korte rit door Sydney - waarbij we de chauffeur uithoren over de leuke dingen die er te doen zijn. Bij het appartement aangekomen wachten we 5 minuutjes op de sleutel, maar dan hebben we onze nieuwe stek in Sydney voor onszelf. Het is een mooi en luxe appartement en is bijzonder goed bevoorraad. We hoeven de deur niet meer uit voor boodschappen. We nemen lekker lang een douche, gooien alle kleding in de wasmachine en droger en ploffen op de bank. Helemaal content :)Read more