Satellite
Show on map
  • Day 7

    6. & 7. den: Aurelia Sea View

    July 30, 2023 in Italy ⋅ ☀️ 30 °C

    Sobota a nedela sa niesli v znameni relaxu, oddychu, rochnenia v mori, slnenia, citania, cajov, pivka, prosecka a primitivka :) Celu sobotu sme nevysli z nasho arealu, Melania opat pozvala na obed - tentokrat na zeleninovy salat s tuniakom. Vecernu Angelovu party sme vypustili (oslavoval 34), lebo pani M sa tam nechcelo. Tak sme si sami spravili super vecer na nasej privatnej terase (i ked nam bolo na druhy den vycitane, ze sme boli jedini, kto narodeninovau party odignoroval). Ale tuc-tuc v jednotnom BPM sme pocuvali az do polnoci aj my 🥹. Nedela bola v rovnakom style, Melania pozvala na obed - ale boli to lazane (pani M tvrdi, ze naj ake jedla), nastastie ja som dostal overenu Frisa verziu obeda. Jediny rozdiel bol, ze dnes vecer sme po plazi presli az do centra a dali sme grilovanu chobotnicu a cerstve smazene morske potvorky v miestnom vychytenom fast foode. Aj podla Melanie je to povinna miestna jazda a naozaj to bolo famozne. Prelozili sme pivom vo vedlajsom podniku, ale capovane (na ktore som sa tesil) Peroni bol tazky disaster - nieco tak nechutne som uz davno nepil (a to flaskove v nasom areali je vcelku pitelne talianske pivo), a to stalo 4 euri male 😥. Musel som to prelozit niecim pitelnym, tak som nastatsie v jednom miestnom podniku nasiel nejaku americku IPA a s nou v ruke sme sa potom vracali s pani M naspat po tme po plazi. Pani M vsak napriek tme dokazala hladat a hlavne nachadzat musle 😲. Potom uz len na teraske primitivko zo zasob z Locorotondo, ktore sme dnes pocas dna nacali, kedze nechceme vypit cele zasoby prosecca z Valdobbiadene, aby nieco ostalo aj na taliansky vecer po navrate domov. Primitivko vyborne, k nemu lokalne Cantuccini, krasny vecer za nami. Len aby ostalo nieco z toho primitivka … dobru noc!Read more