• Day 10

10. den: Relaxacny den

August 2, 2023 in Italy ⋅ ☀️ 31 °C

Takze dnes posledny cely den v Aurelia Sea View, nasom docasnom domove. Cely den sme si uzili, oddychovali, taka relaxacna klasika. Opat boli aj vlny a opat prekvapila aj Melania s obedom. Dnes bol teply humus s krevetami, olivacom a chlebom. Bolo to vynikajuce, este sme prelozili pivom, vinom a cervenym melonom, ja som zaklincoval limoncellom. Podvecer sme vybehli na nakup obcerstvenia na zajtrajsi presun. A uz ked sme boli vonku, zopakovali sme si ten super lokalny fast food v La Baia a dali sme opat tanier s morskymi priserkami a k tomu zemlu s grilovanou chobotnicou a jednu s tuniakom. Bolo to vsetko vynikajuce. Nasledoval rychly nakup prosciutta a salamok, domov cestoviny, zopar dalsich drobnosti a jedno pifko Birra Moretti na vecer od smadu. Po navrate sme sa rozhodli, ze balit sa budeme az rano, aby sme si nepokazili posledny den. A tak sme si uzili este vecerne posedenie na nasej teraske, dopili sme primitivo a dali este jedno proseccko, opat z naj vinarskej jednotky Ruggeri vo Valdobbiadene, tento raz to vsak bol Extra Dry Giall’Oro. Dovolenka tu bola super, naozaj sme sa citili paradne. Vsetko bolo skvele, od lokality, ubytka, sluzieb, vyletov, jedla. Velku mieru na tom mala Melania, vdaka! Uz sa tesime na buducorocny navrat 😉 Dobru noc, zajtra sa hlasime z Chiogga, nasej minulorocnej dovolenkovej talianskej destinacie. Uz teraz nam sliny tecu po brade pri pomysleni na zajtrajsi tatarak u pani tatarakovej.
    P.S.
    Tak konecne doslo aj na tu jastericku, pani M je stastna 😆