E Traum wird wohr

January 26, 2023 in New Zealand ⋅ 🌙 15 °C

Zum unsere Flueg vo Melbourne uf Christchurch z'verwüttsche, hän mir churz nach de 5i am Morge e Taxi brucht und tarra um die Zyt funktioniert dr Taxi-Rufchnopf im Hotel trotz ca. 10 Versiech nid.... aber dank unserem Hotel grad bim Bahnhof, hän mir nach churzem Fussmarsch dört eins gfunde.
    Bim Warte uf dr Flieger sin mir nätterwies beschtens vome neuseeländische Medizin-Studi unterhalte worde, wobi sini Tipps eh scho uf unserer To do-Lischte gsi sin und är jez aber weiss, dass 2 Wuche für ganz Europa azluege, e biz knapp chönnti si.
    Nach em eher churze Flueg, dr Visa-Kontrolle durch die nätti Zöllnerin und dr wittere Kontrolle durch die nid ganz so nätti Beamtin vo de biologische Sicherheitsbehörde isch es denn ändlich so wiet gsi und mir hän neuseeländische Bode beträtte 🥰🥳.
    Christchurch hett uns denn mit blauem Himmel und 27° empfange 😎. Dank em Tramdepot näbem Hotel hett me sich au grad wie dehei gfühlt.
    Nach em Erdbäbe vo 2011 isch zwar vieles wiedr ufbaut worde, me seht dr Stadt d'Schäde aber immerno a. Immer wiedr hetts Gebäude, wo no Stützpfiler dra sin oder au Baute, wo no miend abgrisse wärde. Brägend fürs Stadtbild isch au d'Kathedrale, wos no Johre wird go, bis sie wiedr ganz isch.
    Drnäbe sin vieli modärni, aber passendi Neubaute vorhande. Alles in allem versprieht Christchurch e ganz eigene Charme.
    Am nächste Dag hett uns dr Bus us dr Stadt brocht und e Gondelbahn uf dr Hügel. Nach emene Fussmarsch sin mir denn mit atemberaubende Usblick belohnt worde.
    Zrugg in dr Stadt hämer uns s'Nostalgie-Trämli gschnappt und sin demit e Rundi go dreihe. Dr Chaffeur versorgt eim drbi mit spannende Infos und schwarzem Humor. Durchus e lohnendi Akktivität.
    Dr Dag usklinge hän mir denn in eim vo de vielne Rooftop-Restaurants. Dr sintflutartigi Räge hett dr Schlummi verhinderet, aber immerhi isch bi uns s'Wasser abglofe, im Gegesatz zu Auckland.