• Day 19

Pagrieziens uz mājām

August 21, 2022 in Canada ⋅ ⛅ 25 °C

Whitehorse patiešām izskatās pēc pilsētas, un kā nu ne - tā ir galvaspilsēta Jukonas apgabalam, kas, pateicoties savam ģeogrāfiskajam izmēram, izvēlējies saukli “Larger than life”. Pati Jukonas upe vien ir 4000 km gara.
    Mūsu ceļojuma interesantākā daļa strauji tuvojas beigām. Esam jau izkrāmējuši mantas no Skūlija, un tas paliek plašs un kārtīgs. Saprotams, ka mums ir daudz ļoti vērtīgu ieteikumu par to, kādi uzlabojumi veicami dizainā un interjerā. Katrā ziņā, Skūlija labajā sānā ir atvēlēta vieta uzlīmējamām bildēm no mūsu ceļojuma. Uzlīmes gan vēl jāizgatavo un jāatsūta uz Kanādu. Noslēdzam arī ilgstošo diskusiju, kā lietojams zīmols “Komforts”. Līdz šim, Raimonds laivotājiem bija allaž atgādinājis, ka pirmajā vietā drošība, pēc tam komforts. Šis koncepts ne līdz galam saskan ar Lidijas redzējumu par “Komforta” vietu zem Saules. Man liekas, ka beigās viņi vienojās, ka drošība paliek pirmajā vietā, bet “komforts - vienmēr”. Man gan palika sajūta, ka šī spēle vēl nav izspēlēta līdz galam.
    Par Pupučiem viss skaidrs - tie ir gan priekšā, gan aizmugurē.
    Tā nu ar visiem komentāriem un laba vēlējumiem atstājam Raimondu, kurš pavadīs kādas 5 dienas vientulībā, līdz Whitehorse sāks ierasties Nahanni upes braucēji. Par Didzi un Kasparu neko nezinām, jo viņu upe atrodas ārpus sakariem, taču esam pārliecināti, ka viņiem sokas lieliski.
    Mūsu turpmākās gaitas ved uz Toronto, kur pavadīsim pāris dienas, lai iepazītu urbāno atmosfēru Kanādas hokeja, finanšu un radošās attīstības centrā.
    Ar šo domāju beigt savu ceļojuma aprakstu, jo pilsētas ainas attēlot man ne pārāk padodas.
    Paldies visiem, kas lasīja un piedzīvoja Kanādu kopa ar mums. Jums sūta sveicienus arī visi 6 lāči, kurus mums izdevās satikt, kā arī lielais bizoņu bars, kas ganījās ceļmalā.