Schattenjacht op zolder

April 15, 2016 in Belgium ⋅ 🌧 11 °C

Gisteravond het zalige moment om eindelijk weer eens de rugzak van zolder te halen... 'het' teken dat het vertrek naar weer een nieuw reisavontuur niet meer veraf is.
    Hier en daar nog wat spullen bij elkaar gezocht met de nodige 'ontdekkingen' -> "tiens wat zit hier in die zak, 6 lichtgewicht onderbroeken". "Ja" zegt Nadia, "die hebt ge 2 jaar geleden speciaal opzij gelegd om enkel op rugzakreizen te gebruiken". :-)
    Ook trekking t-shirts en broeken worden weer gepast en, ondanks enkele "Duvel-kilo's" extra, toch goed bevonden.
    Morgen op shoppingtocht want we hebben nog wel wat zaken nodig waaronder een degelijke rugzak voor Nadia en nieuwe wandelschoenen voor mezelf.

Na de persoonlijke brief van Nadia zijn de giften voor ons goede doel project aardig beginnen oplopen. Alvast al een hele dikke merci aan de gevers, dat doet ons echt deugd! Wie wil kan nog altijd iets schenken, hoe klein het bedrag ook is. Stuur ons gewoon even een mailtje ofzo en wij sturen je dan ons rekeningnummer.
    We zullen later het totaalbedrag hier laten weten maar nu staat de teller al boven ons verhoopte bedrag. De ex-straatwoefkes in Bali zullen jullie dankbaar zijn.
    Ik had eerst het idee om het totaalbedrag te verdubbelen maar... dat gaat niet meer door hoor want dat zou een te grote hap uit ons reisbudget nemen; wel gaan wij evenveel schenken als de hoogste gift die we van jullie ontvangen hebben.

Tot laters, Luc & Nadia