Satellite
Show on map
  • Day 72

    Voor het eerst in Azië

    May 1, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 29 °C

    Na een lange vliegreis toegekomen in Bali, dan nog een half uurtje taxi naar Sanur en we zijn eindelijk in ons hotel (Nesa Sanur). De checkin gaat vlot en het valt me op hoe vriendelijk iedereen hier is. We zijn uiteindelijk van bij ons thuis tot in het hotel zo’n 24 uur onderweg geweest.

    Direct onder de douche en terug fit genoeg om op het strand ons eerste Indonesisch pintje te drinken. Niet super lekker maar de setting was wel mooi want we zaten met onze stoel letterlijk in het zand.
    Daarna nog wat verder gewandeld langs de strandboulevard, en langs de drukke hoofdstraat terug richting hotel.

    We hadden allebei honger en zijn iets gaan eten in de Casablanca. Nadia lekkere nasi goreng met kipsaté en ik… ne pizza. Ik zette hier even mijn “Midden-Amerikaans dieet” verder maar dat gaat vanaf morgen veranderen. We dronken er nog een pintje bij en moesten uiteindelijk zo’n 214.000 Rupiah, een 14 Euro, betalen.

    Daarna was ons bobijntje af en om 8 uur lag ik int slaap, Nadia niet veel later. Morgen verder op verkenning in Sanur.
    Read more