Satellite
Show on map
  • Day 3

    Gardsko jezero_Dan 3

    June 11, 2023 in Italy ⋅ ☀️ 22 °C

    Tretji dan se je začel z zajtrkom, no to je vsak dan isti 😜. Zarisal sem si pot in šel s kolesom v hrib, kaj drugega ti tu težko preostane. Hotel sem narediti krožno pot do enega jezera in nazaj. Že zjutraj je sonce fino stiskalo, tako da sem kaj hitro bil moker. Že po 1 km, gasa v hrib, začnem složno in po opravljeni fotografiji sledim 3 kolesarjem, ki jih sčasoma dohitim in prehitim. En od njih mi sledi vse do križišča, kjer me malo pred njim prehiti in misli, da je moja morala šla po gobe, on levo jaz na desno, žal me tako pelje navigacija 😅. Pot brez vozil do ciljane vasice, nato pa sprva zelo strma ozka pot navzgor in nato tako strmo navzdol, da sta obe kolesi bili zablokirani, jaz pa še kar gasa dol, vse do ovinka, kjer se v zadnjem trenutku ustavim pred delovnim strojem. Nato pa kozje stezice, blatne in polne skal, sledijo tako strmo navzdol, da v enem trenutku, hodim peš ob kolesu vse do ceste. Preživel sem mislil, dokler mi na spustu nemški turist zapre pot, ker se želi obrniti. Zopet požerem nekaj milimetrov profila in nato do hotela varno. Po tušu gasa v Riva del Gardo, pot do tja zelo zanimiva, z veliko tuneli, motoristi in tudi kolesarji. Mesto leži na severu jezera, sprehod po mestu, malo sladoleda, kavica, smoothie, vsega po malem. Mestno jedro čudovito z ogromno gostilnami in trgovinicami. Organizirava si čisto u izi, nato pa počasi domov, ker sva Milo danes pustila v sobici. Da ne kdo rekel, da bazena pa nisem izkoristil, naredim še to, preplavam nekaj dolžin in naredim fotografije okolice in hotela.Read more