Andros: dag 2

July 6, 2018 in Greece ⋅ 🌙 26 °C

Het warme weer maakt ons lui. Het oorspronkelijke plan was om de bus te nemen naar Chora, de hoofdstad van het eiland, of om ergens watersport te gaan beoefenen. Na het rondvragen aan de hotelbalie, bleek dat er toch niet zo veel te doen was qua watersport op dit eiland. Aangezien we nog verschillende andere stadjes gaan bezoeken, besloten we om toch terug een luilekker dagje op het strand te houden. Omstreeks 15uur hebben we toch nog een kleine wandeling gemaakt doorheen het dorp, waar we een waterstroompje vonden. Zeldzaam, aangezien zo goed als alle beekjes of rivieren hier droog staan. Na terug opgewarmd te zijn, gingen we nog even zwemmen in de zee (ook Gilles, die ik eerst nog moest overtuigen met een pinky promise. Al wou hij niet helemaal tot de boei zwemmen uit angst voor haaien). Daarna ruilde ik mijn zetel in de zon toch maar in voor een plekje in de schaduw, naast Gilles.
    Na ons laatste avondmaal in Andros, op een balkon met zicht op de haven, trokken we ons terug voor de voetbal. Zullen we nogmaals de Rode Duivels moeten volgen ergens op een Grieks eiland of zal dit de laatste keer zijn? Spannend!