• Day 11

Palomino

January 19 in Colombia ⋅ 🌙 25 °C

Poslední celý den v Palominu jsme začali ochutnávkou místního kakaa - pijou ho tady jen s vodou a bez cukru. To nám stačilo jako snídaně a my se šli věnovat plánování financí. Máme v plánu přibližně každý týden dát dohromady finance a zkontrolovat, jestli musíme upravit naše výdaje. K obědu jsme si vybrali zapadlou restauraci, kde na cestě pobíhalo prase a v restauraci seděli jen místní, kteří opět neuměli ani slovo anglicky. Nějak se nám povedlo si objednat polední menu (menu del dia) - hovězí polévka, jako hlavní jídlo kuřecí (já) nebo vajíčko (Nikča) a k tomu rýže, smažený banán, fazole a salát + nápoj. Jídlo chutnalo skvěle, u Niki bohužel vydrželo jen 15 minut v žaludku, potom bylo ale zase vše fajn. Já se po obědě chvíli učil španělsky a pak si dal šlofíka, Niki si mezitím četla. Potom jsme vyprali a pověsili prádlo, zašli si na večeři a v 19:30 nám začínala lekce salsy. Po hodině marného snažení jsme odcházeli s nadšením a také kompletně propoceným trikem. Naposled jsme se tady stavili na pláži, koukali na vlny a k tomu si dali pivko. Večer končíme přípravou a balením na zítřek, kdy se budeme přesouvat do města Minca.Read more