• Day 13

Minca

January 21 in Colombia ⋅ 🌙 22 °C

Včera večer jsme ještě si stihli zařídit tour na bird watching, tříhodinový výlet s dalekohledem a hledáním ptáků v korunách stromů. Na tu jsme museli vstávat v 5 ráno, abychom byli včas na srazu v 5:45. Když se všichni sešli, ujal se nás náš průvodce, profesor ornitologie, který ptáky už pozoruje přes 50 let. Dozvěděli jsme se například, že se v Kolumbii vyskytuje největší množství různých druhů ze všech zemí na světě a že tady jde najít až 20% všech možných druhů ptáků. Cesta vedla přes pole a les, kde jsme po cestě narazili na skvělou vyhlídku na město Santa Marta obklopené horami a za ním moře. Cestu jsme završili sledováním ptáků z vyhlídky, kde jsme nakonec viděli i tukana. Po návratu jsme si jako "Brunch" dali pizzu a nechali se odvízt na motorkách na kávovou farmu Finca Victoria. Cesta trvala asi 20 minut a hned po příjezdu se nám povedlo akorát stihnout začátek prohlídky, kde nám vysvětlili celý výrobní proces + ochutnávku. Odtamtud jsme pokračovali na místní vodopády Pozo Azul, pod kterými je možné se koupat. Oba jsme se ochladili po asi dvouhodinové chůzi a šli zpět do naší vesnice. Na večer jsme spontánně naplánovali sledování západu slunce z nově objevené vyhlídky a předtím skočili koupit hash brownie. Po asi hodině pozorování zapadajícího slunce na nás čekaly houpací židle ve dvorku našeho ubytování. Po necelé půl hodině houpání jsme si rychle došli na jídlo a tím den ukončili.Read more