• Day 45

Trujillo

February 22 in Peru ⋅ ☁️ 28 °C

Cesta autobusem se protáhla ze 14 na 16 hodin a my proto dorazili až kolem 11 do našeho ubytování v Trujillu. Naštěstí jsme s majitelem domluvili, že se můžeme ubytovat dříve a dostali jsme jiný pokoj. Ten je mnohem větší, než ten původně rezervovaný a zároveň nemusíme platit poplatek na booking.com za zprostředkování. I když jsme se v autobuse dobře vyspali a každý z nás vytuhnul na alespoň 7 hodin, byli jsme totálně unavení a neměli chuť na nic. Naštěstí jsme ani neměli pevně stanovený plán a tak jsme akorát šli zařídit nejnutnější. Mě dnes z nějakého neznámého důvodu přestal fungovat internet v telefonu, ale stejně bylo na čase zařídit nové sim karty. To jsme vyřešili po cestě na oběd, avšak tentokrát jsme museli poprvé kromě našeho podpisu přidat i otisky prstů. To vše, aniž bychom si přečetli a nebo alespoň vyfotili tu smlouvu. Pak jsme odnesli naše oblečení do prádelny ve městě. Tentokrát jsme k tomu měli navíc i naše vaky na velké batohy, protože v zavazadlovém prostoru v autobusu na ně vytekl nějaký rybí olej, nebo co to bylo (je to mastné a smrdí jak ryba...). To bohužel odmítli a tak necháme prát jen naše oblečení - zítra večer v 6 ho můžeme vyzvednout.
    Po cestě domů jsme se ještě stavili na kulečník, který jsme objevili kousek od našeho hostelu. Pak už jsme jen leželi v posteli, koukali na filmy a odpočívali.