• Day 57

Lima

March 5 in Peru ⋅ ☁️ 25 °C

V noci se Nikče udělalo hrozně špatně a tak musela pořád lítat na záchod. Léky moc nepomáhali, i když jsme zkusili mix všeho možného. V lékárně nám aspoň dali elektrolyty a místní prášky proti otravě jídlem.

Den jsme tedy strávili doma, já si byl mezitím zaběhat podél pobřeží a pak skočil do města nakoupit. K večeru už bylo Niki líp. My toho využili a šli se projít k útesům, odkud je krásný pohled na západ slunce. Došli jsme až do parku lásky (Parque de los Enamorados), který mozaikovou stěnou s lavičkou připomíná Park Güell od Gaudího v Barceloně. Byl tu i plot, kam si zamilovaní věšeli zámky, ten ale pod jejich tíhou spadnul a právě zde probíhá rekonstrukce. Na plotě nebylo nikde vidět žádné místo, kam umístit další zámek, tak moc byl plný. Po krátké procházce byl ale čas se zase vrátit a odpočinout si.

Protáhli jsme tedy náš pobyt o 1 den, s tím neměl nás hostel žádný problém. Zároveň nám hostel v Paracas, naší další destinaci, vyhověl a akceptoval bezplatné zrušení rezervace ubytování, i když jsme na to neměli nárok.