Satellite
Show on map
  • Day 20

    Medellín - Dag 1

    December 10, 2022 in Colombia ⋅ ⛅ 22 °C

    Vroeg in de ochtend kwamen de Duitsers terug van hun party avond, en bij het ontbijt kwamen ze één voor één als zombies de kamer uit. Ik als geen feestbeest had een bus om 11:30 naar Medellín. Vanuit het centrum gaat de kabelbaan (met een tussenstop) rechtstreeks naar het busstation, dus deze heb ik genomen.

    De bus is een omgebouwd bestelbusje waar zo'n 12 mensen in kunnen, en het zat gezellig vol. De bus zou ongeveer 4 uur en 40 minuten moeten nemen. Maar wat bleek, er werd extreem veel aan de weg gewerkt. Echt heel veel. Bijna constant reden we of heel erg langzaam, of stonden we stil, met als hoogtepunt 1 uur aaneensluitend. Dus de bus duurde niet 4 uur en 40 minuten, maar 8 uur en 20 minuten!
    Eenmaal aangekomen in deze drukke stad, reed mijn taxichauffeur ook nog naar de verkeerde plek, maar gelukkig had ik het op tijd door en was hij super aardig (bedankte zelfs andere weggebruikers). Uiteindelijk heb ik het dus gehaald en is het tijd om te tukken.
    Read more