Jardín - Dag 2

December 17, 2022 in Colombia ⋅ ⛅ 22 °C

Na bij het ontbijt een Braziliaanse te hebben ontmoet, die weer een Franse in haar bus had ontmoet, zijn we met z'n drieën koffie gaan drinken, als voeding voor een stevige wandeling!

De wandeling begint en eindigt in het dorp, waar we direct onze tour guide hebben ontmoet. Ik weet niet wat het is met honden en Colombia, maar zo vaak is er een willekeurige hond die met je meeloopt. In Salento al ééntje die bijna de hele rit meeliep, en vandaag weer. De hond was extreem enthousiast; ze rende het riviertje in, rolde in het gras en lag plat op de rug om geaaid te worden.

Het pad liep tussen de bananenbomen door (er worden hier erg veel bananen verbouwd, er vertrok vandaag ook een (Colombiaans formaat) vrachtwagen vol richting Medellín. Na het uitzichtpunt (Mirador) ging het pad verder richting een waterval, Cascada La Escalera, en eindigde weer in Jardín.
    De hond was op driekwart afgehaakt omdat een aantal paardrijders (ruiters? Hoe noem je zulke mensen?) interessanter waren.