• Day 32

Medellín - Dag 5

December 22, 2022 in Colombia ⋅ ☀️ 29 °C

Terug in Medellín! Vanmiddag vanuit Guatapé vertrokken met de bus, waar ik naast een oude bekende zat. We hadden elkaar een week geleden gezien en heel even gesproken in het busstation van Medellín, toevallig dat we elkaar hier weer zien!

Tijdens busritten stapt er minimaal twee keer iemand in die eten en drinken verkoopt in de bus (ik noem ze Gaseosi, omdat ze altijd beginnen te schreeuwen over hun Gaseosa, soda's). Deze keer stapte er een man in met microfoon en speaker, en begon zowaar te rappen en beatboxen. Het was vrij ongemakkelijk, en moeilijk om niet in lachen uit te barsten. Het was niet om aan te horen en aan het einde was hij zelf de enige die klapte.

Het hostel ligt in een buurt waar ik nog niet eerder ben geweest, en het lijkt een echte bruisende wijk te zijn, met veel kleine winkeltjes en opvallend veel auto garages. Behalve een paar mooie kerken is er niet veel te zien, behalve de algemene sfeer in de wijk!