Satellite
Show on map
  • Day 43

    Barichara - Dag 4

    January 2, 2023 in Colombia ⋅ ☀️ 31 °C

    Omdat Barichara zo goed bevalt en het zo ongelooflijk mooi en relaxed is, heb ik besloten een extra nacht te blijven.
    De ochtend heb ik met een Nederlands echtpaar doorgebracht, die ik al eerder heb ontmoet in het hostel. Zij (Jan en Willemien) waren een paar dagen geleden direct na hun vlucht van Amsterdam naar Bogotá naar Barichara gegaan. We hebben over van alles en nog wat gepraat, en heb hen vooral geholpen met de Colombiaanse simkaart te installeren.

    Smiddags heb ik de rand van het dorp een beetje ontdekt, waar ik nog niet eerder was geweest. Na een extreem goedkoop, maar erg lekker broodje heb ik een paar uur in een hangmat doorgebracht. Nadat ik met enige moeite hieruit was geklommen, zijn Jan, Willemien en ik uit eten gegaan in een schattig klein Libanees restaurant, iets wat ik hier nog niet echt eerder heb gezien. We hebben heerlijk gegeten van allerlei kleine hapjes, en het was erg gezellig!
    Ondanks dat Barichara zo'n succes was, ga ik morgen toch maar de reis vervolgen met een aardige afstand naar Cali.
    Read more