Satellite
Show on map
  • Day 87

    Guayaquil - Dag 3

    February 15, 2023 in Ecuador

    Deel twee van Guayaquil ontdekken! Na de markt door te hebben gelopen, waar ik vooral bezig was met mijn tas, ben ik naar Cerro Santa Ana gegaan. Op deze heuvel ligt de wijk Las Peñas. Een super kleurrijke wijk (waar geen auto's kunnen komen), met overal gangetjes, straatjes trappetjes en poortjes. Bovenop staat een vuurtoren, El Faro. Vanaf daar was er een mooi uitzicht, maar het leukste was om door alles straatjes te struinen.

    Later die dag, zitten langs het water, heb ik Paolo ontmoet. Alles wat nu komt, komt van Paolo en niet van mij. Paolo is de messias. Hij heeft contact met engelen die hem dat hebben verteld. Uiteraard moet iedereen dit weten, maar dan moet hij eerst in Israël zien te komen. Helaas heeft ie daar geen geld voor. Ook zou hij graag met Paus Franciscus willen praten zodra hij in Israël is geweest, zodat hij zijn taken als messias kan bespreken.

    Paolo vindt het te betreuren dat Ecuador een republiek is. De macht zou in handen moeten zijn van een koning. Een koning die de macht heeft over de politie en het leger, die hem kan begeleiden naar Israël (ik denk dat ik dit verkeerd begrepen heb door het Spaans, maar ik stond inmiddels open voor alles). Daarnaast wilde hij ook wel vechten voor Oekraïne, maar ook daar was geen geld voor, en Israël had voorrang.

    Het meest bijzondere was nog wel dat de beste man niks op had, voor zover ik door kon hebben. Hij leek heel nuchter te zijn en voor zover mogelijk, "normaal". Hij heeft ook niet eens om geld gevraagd, wel heeft ie mn telefoonnummer, die die graag wilde.
    Read more