Satélite
Exibir no mapa
  • Dia 137

    La Paz

    6 de abril de 2023, Bolívia ⋅ ☀️ 27 °C

    Na een heerlijke nachtrust, en een nog beter uitzicht bij het wakker worden en ontbijt, was het tijd om met de boot terug naar het vasteland te gaan. De boot zou pas om 10:30 vertrekken, maar in mijn hotel zat een Spaanse familie die hun eigen bootje hadden geregeld, en ik mocht mee!

    Om 9:30 zat ik op het dak van het bootje, klaar om van de rit te genieten. Het waaide vrij stevig, dus het schommelde aardig heen en weer. Na een klein uur kwamen we aan, haalde ik m'n tas op en ging er direct een bus naar La Paz. Een hele oude en vervuilende, maar hij deed zijn werk. Onderweg waren er erg veel mensen die richting Copacabana liepen of fietstsen, en ik heb het vermoeden dat dit is vanwege de pelgrimsroute en pasen.

    Aan het eind van de middag kwam de bus, totaal ergens anders dan de busterminal, aan in La Paz en was ik weer terug in hele andere sferen. Ik slaap vannacht in het derde hostel, en eindelijk is het raak! Het is een heel mooi oud gebouw, met heel leuk personeel en eindelijk een beetje rust in de tent.
    Leia mais