• Day 4

Volterra, kötelező!

July 9, 2017 in Italy ⋅ ☀️ 31 °C

Sikerült 11h-ig aludni! :) nem is értem, úgy látszik nagyon kifaradtunk a nyaralás első 3 napjába :)))
    Szóval kontinentális reggeli (csak édesség,szinte osszetapadt a szám a sok cukortol:))) után elindultunk felderíteni a környéket.

Első kiszemelt város Volterra, ahol én már egyszer voltam és annyi rémlett hogy dombtetőn hatalmas varosfal veszi körbe és nagyon szép középkori.
    Hála az égnek nem tűzött a nap így a szűk utcacskakban kifejezett jó volt a hőmérséklet.
    Megnéztük a Piazza Dei Priorit (főtér), valamint az ott helyet kapó Palazzo dei Priorit, ami Toscana legrégebbi önkormányzati székhelye és meg ma is üzemel! Megmasztuk a tornyot is ahonnan lélegzetelállító (wow:) kilátás nyílt a varosra. Aztán kiultunk egy prosecco- bruschettara, neztuk az embereket, majd ettünk egy isteni gelatot és en megleptem magam egy szuper olasz bőrcsizmaval.

Nagyon durva hogy a város már Kr. Után 200 körül letezett (akkor foglaltak el a romaiak), tiszta középkor, mindenhol zászlókkal. Ja és megnéztük a teatro romanot is, ami egy középkori színház (illetve romjai), Marci teljesen odavolt érte!