Satellite
Show on map
  • Day 4

    Nog een dagje in de stad😇

    November 24, 2022 in Scotland ⋅ ⛅ 8 °C

    Omdat ik besloten heb om een tour te doen geeft dat me ook een dagje langer in de stad. Dit vind ik absoluut niet erg want heb nog genoeg wat ik wil zien.

    Vanmorgen begon ik met een ontbijt in het hostel en heb ik gekeken waar ik hierna heen ga. STRESS!!!🤯 Van zaterdag tot zondag is er nergens een slaapplek te vinden en als ze er zijn dat is het nog best heel prijzig….
    Goed ik ga er niet uitkomen, nog even goed nadenken en dan vind ik vast wel iets.

    Na het ontbijt naar Edinburgh Castle, wat mooi was om te zien. Hoewel het niet groot was, lukte het me toch om te verdwalen. Het is goed gekomen, heb de uitgang weer gevonden. Het uitzicht over de stad was ook heel mooi!

    In de middag ben ik naar the Scottish National Gallery of Modern Art geweest. Waar ik ook heb geluncht, goede WiFi was dus in het café heb gegierd van het lachen om de fomo show.
    Rond 3 uur ging ik terug naar het centrum dat ik naar buiten liep was de lucht helemaal geel, wat een super mooi effect gaf. Tijdens het lopen heb ik met mama gebeld over mijn reisplan struggles. Samen kwamen we aan in Dean Village en hebben we samen het uitzicht beleefd🥰 Alleen reizen is leuk, maar het samen delen is nog veel leuker!! Onderweg naar het hostel nog even de lichtjes bewonderd😍 Hoewel ik niet zo van kerst hou, vind ik lichtjes één van de mooiste dingen die er zijn✨

    In de avond zou ik samen met Cassie uiteten gaan. Toevallig was er een vriendin die ze in London heeft ontmoet en zijn we met z’n 3e gegaan. Morgen gaan de meiden alle twee mee op de trip!! Heel veel zin in😍
    Read more