Snow machines/mobile

January 7, 2023 in the United States ⋅ 🌙 -15 °C

Gisteraand al so liggies begin sneeu. Vanoggend het ons kar die mooiste sneeuvlokkies geadverteer! Dit fasineer my - wens ek kon n hele dag of meer, makrofoto's vd vlokkies neem.
    Ons het AL ons goed uitsorteer en gepak... want vandag is ons laaste dag in Alaska. 😥
    Ons het gelaai terwyl dit heeltyd liggies sneeu. Noordpool was ons 1e bestemming vir vandag... die ligte pale lyk soos daai suiglekker kieries. Ook Alaska se posdiens funksioneer - effektief. Oral is groepe posbusse langs die pad. Byna toegesneeu, maar hulle is daar!
    Ons laaste aktiwiteit in Alaska is nóg n hoogtepunt... ons het met sneeu scooters in die sneeu gery... vir n hele uur! Eers moes ons Rod's Adventure se bunny boots, sneeubroek, baadjie, handskoene en helmets aantrek. Toe kry ons n bietjie opleiding in hoe dinge werk en veiligheid. Met al die sneeu is die wit wonderland verskriklik mooi! Ons kon net nie foto's neem nie - albei hande op die verhitte stuur. Was n belewenis!!!
    Voor ons lughawe toe is, het ons Alaska afgesluit met "hot cocoa" in Noordpool.