• Day 4

Ho Chi Minh

February 25, 2019 in Vietnam ⋅ ⛅ 33 °C

Další den v Ho Chi Minhově městě jsme navštívili Palác sjednocení a Muzeum následků války, které je opravdu velké a člověk by tam klidně strávil několik hodin. Potom jsme se rozhodli opět věřit s jídlem průvodci a vydali jsme se hledat restauraci Cyclo Resto Company, kde jsme měli dostat za 6 dolarů pět fantastických vietnamských jídel. Průvodce nelhal. Bylo to tam skvělé, ochutnali jsme tam naše nejlepší jídlo v Ho Chi Minhu. Na konci se podávala káva s vajíčkem. Dostali jsme instrukce, ať to promícháme a vypijeme. Vypadalo to zajímavě a chutnalo výborně. Video included. Jídlo bylo ve Vietnamu jedna z věcí, co nás nejvíc nadchla. I v Česku chodíme hodně na vietnamské jídlo a proto jsme si místní jídlo patřičně užívali. Večer v hotelu jsme vymýšleli, kam naše kroky povedou dál. Chtěli jsme už z města odjet. Cestu jsme z domu moc naplánovanou neměli. Pouze některé body, které jsme na naší cestě chtěli navštívit. Rozhodli jsme se tedy přizpůsobit situaci a zohlednit, že já se necítila moc dobře a bolelo mě v krku z tý všudypřítomný silný klimatizace a jet se zrelaxovat na pláž do Mui ne. Na další ráno jsme tedy zamluvili vlak a těšili se, co nám cesta přinese.Read more