Satellite
Show on map
  • Day 15

    Relax

    July 17, 2017 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 14 °C

    Vandaag ff niks gedaan. Even ontbeten onderhandeld over de kamer. We blijven hier maar krijgen aardig wat korting. Toen naar het strand waar we een kleine cabanna hebben gehuurd voor 3 euro. Heerlijk liggen en de kinderen lekker spelen en zwemmen. Er waren ook wat andere kinderen uit België waar ze zich goed mee vermaakt hebben. In de middag een hapje eten. Ik had vis besteld maar deze was niet helemaal goed door gekomen dus heb ik de restjes maar op gegeten. Toen nog even spelen en naar huis toe want de zon brand best en Emma begon wat rood te worden. Thuis ff douchen en afkoelen en daarna even door de straat met kleine winkeltjes gelopen. Ik heb me nog even laten scheren voor 1 euro. En Emma heeft bindis gekocht dat zijn van die stippen op je voorhoofd. Nog even after sun gehaald en een happie eten. Nu ligt alles plat en wij zitten lekker buiten. Morgen gaan we denk ik een rondje in de buurt maken. Tempels fort wsrm water bronnen enz. We zullen zien tot dan.Read more