Thailand here we are

July 10, 2022 in Saudi Arabia ⋅ ⛅ 29 °C

Na een slechte nacht op harde bankjes maar wel een lekker kopje koffie bij Starbucks ging onze vlucht op tijd nou ja 3 uur te laat. De vlucht was weer top eten drinken genoeg en lekker. Om 8 uur in de avond plaatselijke tijd waren we in Thailand. Wat is het nog rustig. Douane rugzakken simkaarten alles binnen een half uurtje. Toen een taxi regelen. De taxichauffeur wilde extra geld voor de rugzakken dus wij gelijk vol erin dat dat niet normaal is enz. Zielig voor die man maarja het hoort erbij. Uiteindelijk voor de helft de rugzakken mee. Maar dan krijgt hij geen fooi. De rit duurde ongeveer een half uurtje. Maar geen straf wat een heerlijke stad om naar te kijken. Ons appartement is mega groot en ligt op de 10e verdieping. Snel spullen afgooien en wat eten scoren. We liepen in een straatje achterlangs vol met ratten Emma helemaal in de stress. Maar dapper doorgelopen. We kwamen bij een gay pride achtige travestieten straat waar we heerlijk hebben gegeten en een biertje erbij. Er was genoeg om te zien. Erg leuk. Toen drinken halen bij de 7eleven en nu schoon gedoucht op bed. Morgen gaan we lekker op pad tot dan.Read more