Druk dagje Bangkok

July 11, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 26 °C

Ik was al om 6 uur wakker dus rustig alvast de dag uitstippelen. Om 9 uur ging de wekker. Alles aangekleed dus gaan. Beneden bakkie koffie over de markt lopen 7eleven voor de tosti's en door naar een Hindu tempel. Erg mooi daar en we hebben natuurlijk iets geofferd en kregen daarvoor een mooie stip op ons hoofd. Toen was het tijd voor de Thaise massage. Ohhh wat hebben we dat gemist heerlijk een uur te grazen te worden genomen en weer herboren naar buiten te gaan. Hierna wilde we eigenlijk naar het unicorn café maar deze was helaas gesloten op maandag. Dan maar een Tuk Tuk naar de rivier. Klein hapje eten en 1,5 uur op de boot door de kanalen van Bangkok. Je ziet van alles oude houten huizen omaatje op de boot met souvenirs grote varanen en heel veel tempels. Aan het einde af laten zetten bij wat po dit is een enorme liggende Boeddha. Het complex eromheen is ook erg mooi. Toen een taxi naar de kartbaan en daar hebben we lekker geracet. Toen taxi naar ons appartement zwembroek aan en plonzen op de 9e verdieping. Daarna douche en door naar een heerlijk restaurant de Mango tree. Erg lekker gegeten na een tip van Alice haar collega. Toen nog even rondje lopen waar we door een straatje kwamen waar de dames wel heeeel schaars gekleed waren. En nu lekker airco aan en verhaaltje schrijven. En morgen weer door. Tot dan.Read more