• Day 49

Lekker vluchtje.

July 12, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 29 °C

Na een lekker ochtendje in Bangkok de taxi naar het vliegveld genomen. Daar is het niet druk overal gewoon gelijk doorheen. Vlucht had 15 minuten vertraging maar dat valt mee. Na een lekkere vlucht van ruim 1 uur zijn we in ubon ratchathani. De transfer was geregeld en er stonden 2 auto's klaar voor ons 1 voor de bagage en 1 mooie gele voor ons. Ik ging met de bagage mee. De rit duurde ongeveer een klein half uurtje. Ons hotel is echt fantastisch. De eigenaar had ons ook opgehaald en er stond wat lekkers klaar. We hebben de hele 3e verdieping dus weer 3 kamers. Even de spullen uitruimen en naar een restaurant wat ze adviseerde. Buiten was het redelijk aan het regenen maar het hotel heeft gelukkig ☔ te leen. Bij het restaurant was er nogal een taal barrière maar gelukkig sprak er iemand Engels van de klanten en kon ons helpen. Ook Google translate was erg nuttig. Stijn had iets besteld waar de vlammen uit zijn kont sprongen en ook mijn eten was lekker pittig. We kregen nog iets zoets om te proberen dat was echt heel lekker. De hele avond was er ook live muziek. Na het heerlijke eten en drinken zijn we weer in onze kamer de regen is voorbij. Dus nu lekker douchen en slapen en morgen begint het kaarsen festival. Groter dan ooit zeggen ze hier omdat het 2 jaar niet mocht iets met covid. Dus we zijn benieuwd en hebben er zin in. Tot morgen.Read more