Weer een reisdagje met mooie dingen

July 20, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Vanmorgen na een heerlijk ontbijt weer alles in de auto en gaan. Eerste stop de yellow duck grappig niks meer. 2e stop historische plaats waar allemaal oude rotsen zijn met muurschildering en oude verblijf plaatsen en ook tempels van heel lang geleden. Erg mooi om te zien. Toen weer door. Lunchen en tanken en door de omgeving wordt steeds mooier en heel anders. Hier zijn bergen en het reizen gaat dan ook wat langzamer. Onderweg veel rubber bomen rijstvelden bananen plantages cactus fruit en nog veel meer. Onze volgende stop was de skywalk erg gaaf. Je kreeg paar sloffen aan en liep over een glazen brug. Erg mooi om te zien. Ook de Mekong rivier ziet er hier anders uit. De kleur is donker ipv bruin. Toen naar ons huisje. Erg leuke huisjes met een aardige gastvrouw. Even douchen en een Tuk Tuk bestellen voor de walkingstreet. Straat is erg grappig maar wel erg rustig. We hebben ook wat lekkers gegeten en nog wat geshopt. Toen weer terug met de Tuk Tuk. En nu op tijd naar bed want morgen gaan we om 6 uur de monniken eten geven. Ben benieuwd. Tot morgen.Read more