Reisdag

July 19, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 31 °C

Vanmorgen alles gepakt en nog een ontbijt genomen en onderweg naar udon thani. De wegen zijn erg goed en het is rustig op de weg. Onze eerste stop was bij een waterlelie vijver. Mooi om te zien maar de lelies waren nog niet allemaal open. Daar wel wat gedronken. Toen door naar een waterval. Net toen we daar aankwamen begon het zachtjes te regenen. Na heel even gewacht te hebben zijn we naar de waterval gelopen. Niet een om te onthouden. Toen weer door. Ook nog naar de grootste kilometer paal van Thailand geweest echt onvergetelijk. Onderweg zagen we nog een bord met paleis. Hup wij erheen. Werden alleen tegengehouden door 2 soldaten dus weer keren en gaan. Onderweg nog even een tosti bij de 7eleven en toen in een ruk door naar ons hotel. Snel omkleden en plonzen. Toen lekker douchen en relaxen. In de avond eerst naar een shopping mall hoi hoi. Een van mijn favoriete bezigheden. De jongens zagen een Mc Donald's en wilde heel graag een burger. Na de burger liepen we door ons straatje bij het hotel met wel heel veel vriendelijke Thaise vrouwen. Ook lopen hier meer westerse oude mannen bah. Maar wij gingen naar de train night market. En daar hebben we lekker gegeten en daarna nog wat geshopt. Op de terugweg weer door ons straatje waar de dames je hartelijk begroeten. Nu uitgeblust op bed en morgen weer door. Tot danRead more