Laatste dag isaan

July 25, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

Vanmorgen was Stijn niet zo lekker dus hij bleef thuis vandaag. Wel een lekke ontbijtje genomen en op weg naar een beeldentuin erg mooi. Er was een monnik die deze beelden maakte maar ze paste niet goed dus moest hij vluchten naar Laos. De oren en neus waren te groot enz. Maar later mocht hij toch terug komen en ligt zelfs daar in een tombe. De beelden zijn echt indrukwekkend en er zijn nu nog volgers die zijn werk voortzetten. Ook was er een mannetje die hand kon lezen leuk om te horen dat ik later erg creatief wordt. De hitte is nog steeds niet uit te houden dus vandaag alles met de auto gedaan. 2e stop een hele mooie tempel. Toen naar een onderwater tempel die je nu niet zag omdat het water te hoog staat eerst ons laten zegenen door een monnik en daarna nog een emmer met een schildpad een aal wat schelpen en vissen gekocht om te offeren aan de onderwater tempel. Wij met de boot een rondje boven de tempel en daar ook de schildpad en vissen terug gezet. Leuk om te doen .Daarna tosti's gehaald en gekeken hoe het met Stijn ging. In de middag nog 1 van de beste massages gehad en daarna nog wat geshopt. Toen weer naar huis om af te koelen. In de avond ging het nog steeds niet met Stijn en hebben we voor hem even een tosti en cola gehaald. Wij zijn bij een tentje gaan eten. Het is hier echt uitgestorven. Dus hopelijk is er morgen in Phuket meer te doen. Toen we thuis kwamen was Stijn nog steeds niet lekker. Hij moet steeds over geven. We hebben pillen bij de apotheek gehaald dus hopelijk werken deze snel. Morgen vroeg op want we vliegen om 7:45 naar Bangkok zouden eerst pas om 1 uur vliegen maar de vlucht is aangepast helaas. Hier vandaan is het een uur rijden naar het vliegveld. Nou tot morgen maar weer. En hopelijk is Stijn weer beterRead more