Hello Phuket

July 26, 2022 in Thailand ⋅ ☀️ 28 °C

Vanmorgen om half 5 op pfff best vroeg, we zouden eigenlijk rond een uur of 1 vliegen maar de vlucht was vervroegd naar 7:50. Dus wij alles ingepakt en op weg. Naar het vliegveld is een uurtje rijden. Met Stijn gaat het gelukkig beter en hij houdt alles weer binnen. Bij het vliegveld auto inleveren en inchecken helaas kan de bagage niet doorgelabeld worden naar Phuket. Vliegtuig was mooi op tijd en om 9 uur hadden we de bagage al en deze even snel inchecken en een subway broodje eten. Daarna met de taxi naar het hoogste gebouw van Bangkok. 314 meter hoog. Je kan daar met sloffen aan op een glazen plaat lopen op ruim 300 meter echt gaaf. Het uitzicht is ook fantastisch. Toen door naar het unicorn café. 4 jaar geleden ook geweest en het is gewoon grappig. Daar wat gegeten en gedronken en toen weer een Grab terug naar het vliegveld. Even door de security en wat shopjes kijken. Ook nog even een burger gegeten en het vliegtuig vertrok ook weer ruim op tijd. Na ruim een uur met mooie uitzichten lande we op Phuket. De bagage was er snel en een taxi was ook snel geregeld. We moesten ongeveer 20 minuten rijden. De chauffeur zette ons eerst bij het verkeerde hotel af maar deze brachten ons naar de goede locatie met een golf karretje. Ons appartement is echt fantastisch en groot. Uitzicht ook mooi en de zwembaden 6 in totaal ook tof. Morgen maar even gebruik van maken. In de avond wat gegeten aan het strand. We waren de enige dus hier ook rustig. De lucht was erg mooi en het eten goed. Nu lekker in ons appartement afkoelen en morgen maar eens de boel verkennen. Tot morgen.Read more