Phi phi gezien😂

July 30, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

Vanmorgen op tijd op 7 uur zwem spullen pakken en ontbijten bij de 7eleven. We waren op tijd dus inchecken. En gaan. We moesten eerst een uurtje varen naar phi phi Island. Een eiland waar een aap was wel erg mooi om te varen daar. Daarna snorkelen echt heel mooi net een aquarium. Mooie vissen en koraal te zien. Daarna door naar een eiland waar we wat gingen eten. Eten was lekker en het strand super wit. Ook daar waren apen die ook nog het water in sprongen erg leuk om te zien. Toen naar een lagune erg mooi ook weer waar we lekker konden zwemmen en van de boot duiken. Daarna nog langs een grot gevaren en toen door naar Maya beach. Echt te mooi. De film the beach is hier opgenomen met Leonardo DiCaprio. Hij was er vandaag niet bij. We hadden mazzel want vanaf 1 augustus gaat Maya beach 2 maanden dicht. Het zand is wit het water blauw echt te mooi. Daarna door naar een ander eiland waar je kon relaxen en zwemmen en op een jetski. Echt gaaf op zo'n jetski. Ik eerst met Stijn daarna Stijn aan het roer en later nog Stijn met Alice en Emma. De jetski viel 1 keer om toen Alice achter het stuur zat de jongens dus de grootste lol. Toen weer naar de haven. Wel gaaf nu het eb was moest de boot veel bochten maken door het mangrove bos. Daarna naar huis. Plonzen in het zwembad en douchen. Daarna weer bij ons favoriete restaurant gegeten en nu spullen pakken en naar bed. Morgen naar Bangkok. Laatste stop. Helaas. Dus tot morgen.Read more