• Day 68

Duur dagje

July 31, 2022 in Thailand ⋅ ☀️ 30 °C

Vanmorgen alles gepakt en bezakt. Alles in de auto en op weg naar het vliegveld. Alles ging soepel tot. Ene Jacobus W de tickets op 31-8 had gekocht klein foutje. Drie dubbel balen ik maar gelijk maar andere tickets gekocht en we konden een half uur later dan gepland naar Bangkok. Daar aangekomen taxi gepakt naar ons huisje. Echt super schattig midden in een oude wijk. Snel spullen dumpen en eten. Daarna rondje gelopen en een massage daar was ik wel aan toe naar een stressvolle morgen. Toen naar mijn oud collega Jeroen en zijn vrouw Petra. We zijn wezen eten bij het oudste pad Thai restaurant van Bangkok. Aan de rij te zien een aanrader. Het smaakte ook best toen door naar het feestgedruis van khao road de backpackers heaven. Wat een herrie daar ook veel te doen zoals lachgas wiet bier schorpioen eten en meer wel leuk om te zien. Na een zeer gezellige avond een Tuk Tuk naar huis genomen. Zo lekker slapen en morgen geen wekker. Tot morgen.Read more