• Day 13

Cat Ba

October 13, 2019 in Vietnam ⋅ ☀️ 30 °C

Cat Ba was super good to come down and relax a bit. The island is not too small and there are a few things to see. Most of the time you need a scooter or taxi to get somewhere. Cat Ba has a few beaches.. but some of those were closed. Ca Ba has a very beautiful jungle and the Holang Bay was one the most beautiful places I’ve ever seen 😍 And I tried kayaking the first time! Well, after 7 days there I am super relaxed and ready to move on 😁

Cat Ba war super gut, um runter zu kommen und sich ein bisschen zu entspannen. Die Insel ist nicht zu klein und es gibt ein paar Dinge zu sehen. Meistens braucht man einen Roller oder ein Taxi, um irgendwohin zu gelangen. Cat Ba hat ein paar Strände ... aber einige davon waren geschlossen. Cat Ba hat einen super schönen Dschungel und die Holang Bucht war einer der schönsten Orte, die ich je gesehen habe 😍 Und ich habe das erste Mal versucht, Kajak zu fahren! Nun, nach 7 Tagen bin ich super entspannt und bereit, weiter zu machen 😁