Satellite
Show on map
  • Day 11–12

    Dag 11: Tivo-Padrón

    April 23 in Spain ⋅ ☀️ 20 °C

    De voorlaatste!
    Ondanks dat het een kortere wandeling ging zijn was dit toch een lastige dag! Ik denk dat de 32 km van gisteren nog in mijn kleren hingen.

    Onderweg veel stops gemaakt om de voetjes toch een beetje rust te geven want jawel, de blaren hebben een come-back gemaakt 😅.

    We hebben duidelijk wijnterritorium bereikt want een groot deel van de wandeling was door prachtige wijngaarden! Het was ook aan alles voelbaar dat Santiago in zicht was want iedereen had een soort van hernieuwde energie en liep bijna al huppelend! Ik zou hebben meegedaan als mijn voeten meewouden hahaha!

    Het einde van de tocht vertaalde zich ook in heel pittige hellingen die ik toch niet helemaal had verwacht! Het windje kwam wel opsteken waardoor de temperatuur heel erg aangenaam werd, in tegenstelling tot een paar bloedhete dagen hiervoor!

    Vandaag kwam ik ook heel erg veel vergeet-me-nietjes tegen langs de weg. Ons lieve bomma liep dus een heel groot deel met me mee 🩵✨

    Ik kwam aan in het midden van de siësta dus was er niet veel open. Tijd voor een much needed dutje dus! Daarna tijd om Padrón een beetje te verkennen, al moet ik toegeven dat ik niet veel verder kwam dan het eerste gezellige terrasje waar ik mezelf trakteerde op een paar lokale cidertjes (doen ze hier hiel goe by the way!) en een ijsje!

    Nog even kort gestopt bij de supermarkt om een pastatje te halen want daar had ik al 10 dagen zin. En of me dat heeft gesmaakt!

    Tijd voor mijn bedje en nog een serietje want finally goeie wifi!
    Morgen is het de laatste dag en ik weet niet of ik er klaar voor ben! Hoe hard mijn voetjes ook hebben afgezien, ze hebben me toch al mooi zo ver gebracht!

    Aantal KM: 20. SANTIAGO IS IN ZICHT JONGENS!
    Read more